Forældresamarbejde:

I Vuggestuen er forældresamarbejdet prioriteret meget højt. Vi stræber mod at give jeres barn de bedste udviklingsbetingelser, og vi tror på og oplever, at hvis I som forældre er trygge ved at aflevere jeres barn hos os, så er jeres barn også trygt, når det er hos os. Dette er kun muligt, hvis samarbejdet mellem jer og os fungerer optimalt.

I dokumentet herunder kan I læse om, hvordan vi ønsker, at det gode samarbejde mellem os og jer skal være, så vi sammen kan sikre, at vores skønne børn trives og udvikles optimalt.

Herudover har vi lavet en Klar-parat-start folder. Denne folder er skrevet som inspiration til jer forældre, som snart har kommende vuggestuebarn, og som ønsker at vide hvilke "tips og tricks" vi anbefaler at I overvejer, for at gøre jeres barn bedst muligt klar til vuggestuelivet.

Vi har også lavet en velkomstfolder. Velkomstfolderen indeholder praktiske informationer om hverdagen i vuggestuen.

Sidst har vi også lavet et inspirations-skriv om "Børn søvn, hvordan får vi vores vuggestuebarn til at sove godt".