Dit barns start hos os

Billede af et af vores vægmalerier med 3 ugler

Når dit barn starter hos os, er det vigtigt at indkøringen foregår individuelt i forhold til jeres barn og i nært samarbejde mellem jer forældre og personalet på stuen.

Vi har lavet en "Klar Parat Vuggestuestart" folder, som vi udleverer til jer når I kommer til rundvisning. Vi ønsker med denne folder at bidrage med en opmærksomhed på nogle af de ting, som kan være gode at have for øje inden vuggestuestart. Resten klarer vi hen ad vejen, ved hele tiden at tale sammen og sparre med hinanden om jeres barn- og families udvikling og behov.

Derudover har vi en "Velkomstfolder," som I får udleveret den 1. dag i vuggestuen. Heri beskriver vi mange af de praktiske informationer, som er gode at have kendskab til i forhold til dagligdagen i Vuggestuen.

Sammen med Velkomstfolderen præsenterer vi jer for vores Tøjhjul. Mange forældre spørger os til råds for indkøb af vuggestue-tøj til de forskellige årstider. Vores bud har vi samlet i et "Tøjhjul".

Du kan også finde dokumenterne herunder.

Velkomstfolder til Vuggestuen Margrethevej

Tøj årshjul